الثلاثاء، 29 مارس 2022

لحائــــــرون الملتاعون هلموا الي رحمة الله ومحكم شرعه الحائــــــرون الملتاعون هلموا الي رحمة الله ومحكم شرعه // Perplexed, frustrated, come to the mercy of God, and His law is firm

 

 Şaşkın, hüsrana uğramış, Tanrı'nın merhametine gelin ve O'nun yasası kesindir

Şaşkın, hüsrana uğramış, Tanrı'nın merhametine gelin ve O'nun yasası kesindir

 

Cenab-ı Hak Talak Suresi 5 H.'de daha önce Bakara Suresi 2'de bildirilen yasaların çoğunun yerine geçen yeni yasaları indirdi, böylece daha önce Talak Suresi 5 H.'de değiştirilenleri kopyaladı. El-Bakara 2 AH, içinde çiziminin varlığına rağmen, Yüce tarafından dışlananlar hariç ...

 

 Cenab-ı Hak onu korudu, yani çeşitli nedenlerle Bakara Suresi 5 H.'deki ayetleri çizdi. 

1. Cenâb-ı Hak, âyetlere uyanın benzerine kimin uyduğunu bilsin diye, nesh edilen hakemin, onu nesh ettikten veya ikame ettikten sonra aynı hale gelmesi komiktir. 

 

2. Cenâb-ı Hakk'ı mü'min kullarından haberdar etmek Rabbimiz ve yalnız Oulu Albab'ın zikrettiği şeyler ( ) Rabbimiz biz bize senin rahmetini verdikten sonra kalplerimizi ziyaret etmez .

 

3. Ve müminlerden müminler, ibadette Allah'ın hikmetinin ve rahmetinin nasıl olduğunu ayırt etsinler diye (Allah'ın izniyle gelmek için tam bir sayfa ayırıyoruz. 

Ve bağlantıya bakın Bağlantıya bakın --- ❤❤ --- -

 

Önemli bağlantılar

1. Boşanma hukukunda seçkinler
3. Karısını yanlışlıkla boşayan herkes, en başta boşanmamış erkektir.
4.
Doğru bağlantının anlamı Yanlış boşanma sayılmaz Yanlış boşanma sayılmaz Nasıl? Yanlış boşanma sayılmaz 3 Bakara suresinin iki sûresi ile boşanma arasındaki mevzuat ve boşanma hükümlerindeki farkın son tablosunu görüntüleyin Boşanma (5H) ve Bakara2H sureleri arasındaki boşanma mevzuatındaki fark Bakara Suresi ile Talak Suresi arasındaki boşanma hükümlerinde nüsha ve nesh edilmiş ayetler 5. Boşanmayı yanlış saymamak 6. Boşanma sürecinin nüshaları Bakara Suresi'ndeki boşanma hükümlerini sonrasında geleceklerle birlikte hazırlamam gerekiyor. Talak Suresi 7. Bekleme süresi için ilk boşanma kitabı + tarafımdan boşanma hükümlerini karşılaştıran bir tablo. Bakara Suresi ve Boşanma 8.









Boşanma seti için boşanma, sayfa 9'da çok detaylı ve önemli eklemeler . Talak ve Bakara surelerinin hükümlerinde yer alan iki sure… Alimler boşanmayı neden Sünnî ve yeni olarak ayırdılar ve bu kurallar… İki boşanma suresi arasındaki boşanmayla ilgili hükümler hakkında kurallar ve notlar (5 H. .. Alimler boşanmayı neden Sünni ve Bid'i olarak ayırdılar) ve bundan sonrası bu mudur?




H. 5 Talak Suresi'nin nüzulünden sonra boşanma şeklini gösteren diyagramlar

https://1.bp.blogspot.com/-J6MB9-8KYks/WjIb3EKjrCI/AAAAAAAGhs/qtJsG1c1HOk8baXeyq0poW3l8ejkIZfNQCLcBGAs/s1600/212%2B%2B%2B-5.png

 

https://3.bp.blogspot.com/-aVCxjnE2Q-I/WjIayVao9rI/AAAAAAAGhg/J8zZhgSrZuYLnKUsTjrXqZHQhPG87hW7wCLcBGAs/s1600/212.png

2. Karısını boşamak isteyen ise, Allah'ın kadınları kendisi için boşamasını emrettiği bekleme süresine kadar boşaması gerekir. 3. Saf halde boşamak, bekleme süresinden dolayı boşamak gibi değildir..  Vadeli olarak boşamak ilahi bir kanundur. 2. Kur'an üslubunda 2. Ve nübüvvet beyanı  Boşanmaya gelince, İbn Ömer'in hadislerinin rivâyetlerinin karışıklığı ve râvîleri arasındaki farklar nedeniyle fakihlerin mazur gördüğü insan titizliğidir. Nafi'nin yetkisine göre Malik tarafından İbn Ömer'in yetkisine göre Altın Zincir'in ifadesi ve Buhari ve Müslim arasında üzerinde anlaşmaya varılan kelimeler hariç. 




Ali'yi boşayan geçerli bir şeriat değildir veya yanlış boşanmıştır .. İbn Ömer gibi, Allah ondan razı olsun, Abdullah İbn Ömer, karısı Ali'yi geçerli bir Şeriat Yasası olmadan boşadı, bu yüzden Ömer İbn El-Hattab, Resulullah'a gitti. Allah rahmet eylesin, Allah rahmet eylesin ve ona Abdullah bin Ömer'in karısını hayızlıyken boşadığını söyledi. [Buradaki hayızlı kadının iki anlamı vardır: Ya: 

Bir: çünkü adet görüyor. 

İkincisi: Ya da Talak Suresi'nde Resûlullah'a yeni gelen kanunu çiğnediği için, birinci âdetin Allah'ın emrettiği iddetin başlangıcı olduğu düşünüldüğünde, bekleme süresi için boşanmayı çiğnediği için. Bakara Suresi'nin ilk şeriatında kadınların boşanmasından sonraki bekleme süresi üç okuma olduğundan ve Kuran'dan (hayız ve arınmadır) ve Allah'ın Resulü'nden bu yana, Allah'ın Bana, bekleme süresi için boşanma kanunu vahyedildi ve bu, Yüce Allah'ın şu sözüyle başlayarak, hicretin beşinci veya altıncı yılında nazil olan yeni bir kanundur:(Ey Peygamber, kadınları susturursan, düşmanları ile kapatılırlar da bizi yakalarlar ve Rabbin olan Allah'tan korkun, onların kavmlerinden çıkma ve gitme, fakat onlar güzel bir koku ile gelirler. Yahut onları iyilikle ayırın ve aranızdan adaletli kimselere şahitlik edin ve Allah'a/Allah'ın Suresi'ne şahitlik edin ki, boşanma kanunu kendisine bağlıdır.Bekleme süresi için boşanma şartlarını çiğnediğini ve öğrendik. Allah'ın salat ve selamı onun üzerine olsun, onun emrinden hemen sonra, İbn Ömer'in karısına danışması için, iki nedenden hangisi olduğu açıklığa kavuşacaktır.? 

 

Karısını geri vermesini emretmesinin sebebi, kadının hayızlı iken boşaması değil, Allah'ın kadınların kendisi için boşamasını emrettiği bekleme süresinden dolayı boşamamasıdır: dır-dir:

 

1. Yüce Allah Talak Suresi'nin başında (Ey Peygamber, kadınları boşarsan onları boşa/temizlemek için/hayır...) dememiştir.Bilakis Cenab-ı Hak (onları bekleme süreleri için boşadılar) buyurdu ve Kur'an ayeti ile caiz olmayan farazi beşeri formülasyon arasındaki fark, Cenab-ı Hakk ve Resulünün söyledikleri ile insanların söyledikleri arasındaki fark gibidir: Talak Suresi'nin kanununun âdet döneminde boşanmayı yasaklamak olduğunu, ancak bunun ciddi bir hata olan Arınarak boşanma olduğunu ısrar eden hukukçular da dahil olmak üzere, insanların kendilerini gözden geçirmeleri ve Rablerine teslim olmaları gerekir.Boşanmak arınmak içindir. (çünkü saflık için boşanma yanlış bir farazi insan formülasyonu, yani temizlendikten sonra boşanmadır, ancak bekleme süresi için boşanma, tam bekleme süresinden ve ayette belirtilen uzunluktan sonra boşanmadır. Talak Suresi, 4 No.lu Kadınlarınızın şefkatinden, eğer onları üç ay ayarlasanız ve ben hamileliklerinin yüklerini alamasaydım ve Allah'tan korkanlar onu rızıklandırırdı.(4)) Talak Suresi 5AH] İbn Ömer'in eşinden boşanması olayıyla ilgili rivayetlerinin incelemelerine bakın: bağlantılar:

 11 @ : 1 @ 2 @ 3 @ 4 @ 5 @ 6 @ 7 @ 8 @ 9 @ 10 @  

 Bekleme süresi için boşanma, Kur'an'ın ifadesiyle ilahi bir kanundur: 

        

Dedi.Biliyor musun, belki Allah ondan sonra bir şeyler yapar (1)] 

 

 Bekleme süresi için boşanma, Peygamberimizin (s.a.v.) sözüne göre ilahi bir kanundur:

 Cith Allah'ın Resulü, Allah'ın salat ve selamı onun üzerine olsun, onun hakkında en sahih rivayette, İbn Ömer'den İbn Ömer'e dayanarak Malik'in Altın Zincir aracılığıyla yaptığı en sahih rivayette, Al'a kadar uzanan bir nakil zinciri ile söyledi. -Buhari ve Müslim metinde: El-Hafız El-Buhari dedi ki:

4954 İsmail bin Abdullah bize anlattı, Malik bana Nafi'den, Abdullah bin Ömer'den (Allah ikisinden de razı olsun) rivâyet etti: “Rasulullah (s.a.v. Allah rahmet eylesin, selâm eylesin , bir kere selâm verdi, ona dönsün , sonra temizlenene   ,   sonra  hayız olana    , sonra temizlenene kadar , sonra   dilerse, dilerse   sonra  tutsun , dilerse, dokunmadan önce boşanır .   

Üçüncü kural

Bakara Suresi'nin indirilmesinin hikmeti, hayızlı iken boşamanın yapılmasıdır diyenlerin hepsi 

Talak Suresi , hayız sırasında boşanma olmadığını uyarmak için   değil, karısını boşamak isteyenler için bekleme süresine kadar boşanmayı zorunlu kılmak için nazil olurken   , İbn Ömer'in boşanma yasağı ile ne kastedilmektedir? Âdet bekleme süresinin başıdır, çünkü bekleme süresi boyunca boşanmamıştır ve kuluçkada olanın bekleme süresinin yönetimi üçüncü saflıktır, bu yüzden ders Peygamberin emrinden İbn Ömer'in karısını iade etmesi âdet döneminde boşandığı  için değil, Cenab-ı Hakk'ın Talak Suresi'nde boşanmanın bekleme süresinin sonuna kadar ertelenmesini emrettiği gibi boşanmadığı için. 2 adet, sonra 3 adet ve boşanma saftır (üçüncü temizlik), sonra dilerse dilerse bu sırada boşamaz, dilerse dilerse bu sırada boşanır, sonra Allah'a şehadetini sabitler, linke    tıklayın    ]

 

Bunun delili ise, özel olarak kastedilenin, eşinden ayrılmak isteyene bekleme süresinde (üçüncü temizlik) ve hamile kadının durumu ve doğumu göz önünde bulundurularak boşanmanın farz kılınmasının farz kılınmasıdır. Buna rağmen Allah, müminlerden boşanmak isteyenlere hamile bir kadından, yani doğumdan sonra ve hamile kadının doğumundan sonra, kanama ve hayız dışında boşanmayı farz kıldı?!! Gebe bir kadının, ister doğumla, ister düşükle hamile kalmasından sonra, hamileliğinin sonunda boşaması ve jetin sadece âdet olup olmadığı Kuran'ın vacipidir. Kuran, hamile karısını boşamak isteyen her kocayı, kanaması, yani âdet görmesine rağmen, boşanma süresinin, hamileliğinin sona ermesi olduğu konusunda uyarmaktadır. işini ona kolaylaştır (4 )/Talak Suresi.

 Kim Allah'tan daha doğru sözlüdür ve kim daha doğru sözlüdür? 

 

3. Üçüncü kural: Talak Suresi, Abdullah İbn Mesud tarafından Suresi Nisa El-Sağir adını verdi ve şöyle dedi: “Kim ona lanet etmek isterse, Nisa Suresi, Al Suresi'nden sonra nazil olmuştur. -Bakara - veya El-Nisa'ül-Kübra” ve Allah'ın Peygamberi -sallallahu aleyhi ve sellem'i helak etme maksadının İbn Ömer'in fiilinden kaynaklandığının en kesin delili. (Allah onu kutsasın ve ona huzur versin) dedi [Bu, Allah'ın kadınların boşanmasını emrettiği bekleme süresidir ]   

El-Hafız el-Buhari'den (İsmail bin Abdullah bize anlattı. Malik, Nafi'den, Abdullah bin Ömer'den, Allah ondan razı olsun) bana, o sırada âdet halindeyken karısını boşadığını söyledi. Allah Resulü'nün (s.a.v.) salat ve selamı üzerine olsun Allah'ım salat ve selam onun üzerine olsun bir kere onu geri alsın   sonra  temizlenene kadar  tutsun   sonra hayız oluyor   sonra temiz oluyor   ,    dilerse sonra tutar , dilerse dokunmadan önce boşar , işte bu, Allah'ın kadınların boşanmasını emrettiği bekleme süresidir. }   

Peki hoşgörülü İslam hukukunda bir erkek karısını nasıl boşayabilir? Soy sırası, Bakara suresi ile Boşanma suresi arasındaki bir tarihtir
1. Koca, karısına onu boşama niyetini bildirmeye başlar ve boşama sözü ancak en geç vakitte olduğu için boşamaz veya boşanmayı ilan etmez. Sayım döneminin sonunda, mevzuatı Talak Suresi H. 5'te bildirildiği için:

{ 1.  Beni kucaklayana üç okuma

  2. Ve âdet görmeyenlere, örneğin âdet görmeyenlere, ergenlik çağına girmemiş genç kadınlara veya âdet görmemiş olan emzikli kadınlara üç kameri aydır. hormon laktin ve pro-laktin. 

3. Gebeliğin süresi veya hamile kadının hamileliğini veya doğumunu gerçekleştirinceye kadar devam eden şey]
.Onlar baytenlerinden çıkmazlar ve gitmezler, fakat onlar, güzel kokular ve Allah'ın hudutlarından bir koku ile gelirler. Allah'ın sınırlarını sınırlayan, kendine zulmetmiş olur.

2. Her ikisi de sürenin sonuna gelene kadar (yani bekleme süresinin sonu) saymaya başlar. Daha önce hayızlı veya ümitsiz hayız için tarif edilen, genç veya hamile kadının yüzünde Cenab-ı Hakk'ın gösterdiği ve burada takdim ettik),

** Cenab-ı Hak (Kadınları boşayacaksanız, bekleme süreleri kadar boşayın ve onları sayın) buyurmuştur. bekleme süresi / Talak Suresi)

** ( Allah her şey için bir ölçü koymuştur (3)/Talak Suresi]

3. Bekleme süresinin sonuna gelirlerse, koca karısını alabilir (yani onu boşamaz ve devam edebilir. bekleme süresi sona erdikten sonra onu boşama kararı),

**.Allah'ın emri her şey için bir ölçü yapmıştır (3) / Talak Suresi] / Talak Suresi

 



4. Eşi bu sırada boşanmışsa ve sadece

ayırım zamanı gelmişse Boşanmanın zamanlaması, bu nedenle boşanmış ve boşanmasına

tanık olmuşsa 7. Bekleme süresinin dolması nedeniyle konuşmayı yeni çözmüştür. (İstatistiğin iddeti) H.h. 1 ve 2. AH'de bir önceki indirmede iddat al-istibra'yı kopyalayan Talak Suresi 5 H.'de nazil olmuştur.
  

26. Talak Suresi'nde hamile kadının hükmü nedir?

Sayıya ilişkin mevzuat, Bakara Suresi'nde daha önce nazil olmayan her şey nazil olmuştur ve zımnen kucaklayanların sayısı, Bakara Suresi'ndeki daha önceki empozesine dayanarak defalarca zikredilmiştir, ancak içinde bekleyenlerin sayısı. süre (üç okuma) boşanmadan değiştirildi ve sayının geri kalanı Talak Suresi'ndeki kanunla açıklandı, bunlar: 

Cenab-ı Allah sayının rızkını artırdı   . .

 

(  Ve çocuklarınızla kim donanmış, eğer üç aya geldiyseniz ve ben de yükleri ve hamilelik ihtimallerini birleştirmediysem ve dokunmadıysam. " / Boşanma Suresi)

a) Hayız bekleme süresi
b) Adet görmeyen çocuğun
bekleme süresi c) Hamile kadının bekleme süresi

Hamile bir kadının hamileliği sırasında boşanmasının geçersizliği ve bunun nasıl olacağı konusundaki deyimi fark edince…

Gebe Kadının Gebeliği Sırasında Boşanmasının Yasaklanması:

 

 Bekleme süresini (hamilelik) sayarak uyarı __ daha sonra doğum veya düşük ile hamilelik sona erer __ sonra stopaj veya boşanma _ sonra ayrılma ve şahitlik

 

Bu nedenle, değiştirilmiş boşanmanın tüm detaylarının ele alındığı son bölüm olan Talak Suresi 5 veya 6 H.'de indirilen son boşanma mevzuatında hamile kadının zorunlu olması gerekiyordu.Tüm evren veya baba böyle buyurmuştur ( Hamilelikleri için yükleri ve Allah'tan korkanlar onu güzel kılar."

O'nun , "Gelin " dediğinin halk farkında değil miydi ?

1. Bu, Allah'ın sana vahyettiği emridir.

2. Kim Allah'tan korkarsa, günahlarını örter ve onun mükâfatını en üst düzeye çıkarır.Cenâb-ı
Hak, bu Boşanma Suresi'nin indirilmesinden sonra karıları olan kadınlarını boşamaya başlayan herkese, değişmemelerini farz kılmıştır. Hepsi eş olduktan sonra boşanma yolu, O'na hamd olsun.Talak Suresi'nin indirilmesinden:

İddet (gebeliğin süresi veya bundan geriye kalanlar), sonra hamilelikten sonra: sonra kabızlık veya boşanma, sonra ayrılık, sonra şehadet
Sonra Yüce Allah buyurdu: 

Ve benim, kadınlarınızın şefkatinden daha iyidir, eğer üç ay gelirseniz ve ben onların hamileliklerinin yüklerinden kalkmaz ve delirirsem ve Allah'tan korkanlar onu bir zevk haline getirir. 

Bu, Allah'ın sana indirdiği emridir ve kim Allah'tan korkarsa, günahlarını örter ve onun için daha büyük mükâfatı artırır. 

Çeviren Muhammed ibn Abdurrahman Mevli Talha ... 

Talha ailesinin mevlası Muhammed ibn Abdurrahman ibn Ubeyd el-Kuraşi et-Teymi, hamilelikte boşama ile ilgili tek hadisi nakletmiş ve aralarındaki fark konusunda bütün güvenilir kimselerden ayrı düşmüş, hatta rivayet etmiştir. Cenab-ı Hakk'ın [Ve gebeliklerin ilki, onların (boşanma zamanı olan blogger'a dedim ki) doğurdukları dönemdir) ve masumiyet mertebesine ulaşan anomalilerdir] sözlerine aykırı olarak ve Hafızasında büyük bir kuruntu olduğu ve kontrolünün çalkantılı olduğu aşağıdaki çeviri ile doğrulanmıştır.El-Zehabi, Al-Sir /
 Kofi'de [Buhari 499 m 4] Al-Buhari, tek literatürde, Müslim ve dört ,

Derleyiciye dedim ki: Bu tercüme İbn Hacer el-Askalani'nin Al-Tahdheeb kitabında, hafız, Mim harfi, Muhammed isminin babalardaki harflerin tanziminden bir bölüm.

El-Saib bin Yezid, İsa ve Musa, İbn Talha, Ebu Seleme bin Abdurrahman, Salem bin Abdullah bin Ömer, Krib Mevla bin Abbas, Süleyman bin Yaşar, El-Zuhri, İkrimah, Ali bin Rabi'a Al-Walbi ve Shu'bah, Masar, Al-Thawri, Shark, Al-Hassan bin Amara, Al-Masudi, İsrail, Saad bin Al-Salt, Şiraz hakimi ve Süfyan bin Uyaynah ve diğerleri / El-Buhari bize dedi ki, Ali bize bin Uyeynah'a dayanarak dedi, Arapça bizden daha bilgiliydi. -Adaletini değil, kontrolünü ima etmek için çok kibar bir formülasyon olan Mudawwan 3. Bunu, otantik cami el-Müsned'in adamları arasındaki tarihi sicilinden yüz çevirerek doğruladı.sahibi mi? Hele onun altın zincirinde, yani Nâfi'den, İbn Ömer'den rivâyette bulunan ve Resûlullah'a nisbet edilen rivayetlerinde, Allah'ın salât ve selâmı üzerine olsun.

Muhammed bin Abdul Rahman Mevla Talha
288. Yahya bin Ma'een onda yanılmaz
Bakınız:
Al-Jarh ve Al-Ta'deel 3-2-318 Tahdheeb Al-Tahdheeb 9-300 ve
İbn Ma'nın tarih kitabını indirin 'in (Al-Duri'nin romanı + Al-Darmi'nin romanı) Miras için Dar Al-Ma'moon Muhammed bin Abdul-Rahman Mawly Talha No. 2 88

Buradaki
bağlantıya bakın ve transkripsiyon hakkında, nesh tanımına çok kısa ve hızlı bir genel bakış sunuyoruz:
Ve Allah'ın Bakara Suresi 1 ve 2 H.'deki boşanma düzenlemelerini, Suredeki boşanma düzenlemeleriyle birlikte kaldırması hakkında Al-Talaq 5 AH, burada Tanrı boşanmayı erteledi ve birkaç istatistiğin arkasına sakladı: aşağıdaki biçimde: 

O halde iddet için boşama, H. 5 Talak Suresi'nde gevşetilerek indirilen kanun ve H. Bakara Suresi 1 ve 2'de daha önce nazil olan boşanma hükümlerinin muadili için bir nüshasıdır.  

  Talak Suresi Kelime 1'e bağlantı ve Talak Suresi Kelime 2'ye başka bir bağlantı   

Keza, iddet için boşama, Talak Suresi H. 5'te gevşeklikle nazil olan boşanma kanununu bir bekleme süresi olacak şekilde değiştirmek, sonra boşanma, sonra şahitlik, sonra ayrılık ve sonra boşanmadan sonra dağılan boşanma kanununu değiştirmektir. nutuk. 

Bakara Suresi 1 ve 2 AH'nin mevzuatı şöyleydi: Boşanma, sonra birkaç Isla'ah, sonra şahitliksiz aklanma,
bu yüzden Yüce Allah, Al-Talak Suresi 5 AH B'yi indirdiğinde onu değiştirdi: önce birkaç sayı ile, sonra alıkoyma veya tutma boşanma, sonra ayrılık, sonra tanıklık 

Ve
bu, İbn Ömer'in yetkisine göre Nafi'nin yetkisine dayanan Malik'in Altın Zincir hadisinin metnidir ve metni nakil belalarından birinde değildir. Peygamber'in hadislerinin naklettiği metinler) 

Bakara Suresi ile Boşanma Suresi arasındaki bir tarihte iniş sırası
87.
2. Bakara Suresi, ayet sayısı 286
88'dir . 8. Enfal Suresi 75. ayet
89. 3. Al-i İmran Suresi 200 Ayet
90. 33. Ahzab Suresi 73 ayet
91. 60. Mümtehine Suresi 13. ayet
92. 4. Nisa Suresi 176 ayet
93. 99. Zalzalah Suresi 8 ayet
94. 57. Hadid Suresi 29 . Ayet
95. 47. Muhammed 38. Ayet
96. 13. Ra'd 43. Ayet
97. 55. Rahman 78. Ayet
98. 76 İnsan Suresi 31. Ayet
99. 65. Talak Suresi 12. Ayet
100. 98 Beyne Suresi 8 ayet
101. 59. Haşr 24 ayet.
102. 24. Nur Suresi 64. ayet
103. 22. Hac Suresi 78. Ayet
104. 63. Münafikun Suresi 11. ayet
105. 58. Müceddile Suresi 22. ayet
106. 49. Hucurat Suresi 18.
107. 66. Ayet Tahrim 12. Ayet
108. 64. Tegabun Suresi 18. Ayet
109. 61. Saff Suresi 14. Ayet
110. 62. Cuma Suresi 11. Ayet
111. 48. Ayet Suresi Feth 29. ayet
112. 5. Maide Suresi 120. ayet
113. 9. Tevbe Suresi 129. ayet
114. 110. Nasr Suresi 3 ayet
** Başlangıç ​​ve kocanın karısını nasıl boşadığı
* Giriş bu düzenleyicinin ayrılmaz bir parçasıdır
Peki hoşgörülü İslam hukukunda bir erkek karısını nasıl boşayabilir? Ve Bakara Suresi ile Boşanma arasındaki tarih olarak iniş sırası??

 1.  Koca, karısına onu boşama niyetini bildirerek başlar ve boşanmaz, boşanmaz, çünkü boşanma, bekleme süresinin sonunda [kara kara kara düşünen biri için üç okuma ve üç kameri için üç okuma] Âdet halindeki veya henüz erginlik çağına gelmemiş genç bir kadın olarak kucaklaşmayan için aylar ve hamile kadının, düşük veya doğumla doğum yapana kadarki hamilelik süresi] burada nüfus sayımı kitinin kopya edildiği yer. Talak Suresi (5 AH) daha önce Bakara Suresi'nde (1 ve 2 AH) vahyedilen istibra kiti 

 [Dedi ki: Ey Peygamber, kadınları getirirsen, kadınları susturursan, düşmanları ile birlikte kapanırlar ve yavru kediyi verirler ve Rabbin olan Allah'tan korkun, onların kavmlerinden çıkma, ancak onlar ancak kendileri ile gelirler. Allah'ın ve Allah'ın sınırlarını ve Allah'ın sınırlarını sınırlayanlar, rahatsız edici gösterilenler ve Allah'ındır.Talak Suresi] 

2.   يبدءآن كلاهما في العد حتي يبلغا نهاية الأجل (أي نهاية عدة الإحصاء) فذلك هو إحصاء العدة حيث الإحصاء هو العد حتي بلوغ نهاية المعدود (العدة السابق بيانها للتي تحيض أو اليائسة من المحيض أو الصغيرة أو الحامل علي الوجه الذي بينه الله تعالي وقمنا بعرضه Burada), 

** Yüce Allah (Kadınları boşayacaksanız, iddetleri için boşayın ve bekleme sürelerini sayın / Talak Suresi) buyurmuştur. 

** ( Allah her şey için bir ölçü koymuştur (3)/Talak Suresi 

 

3.     Bekleme süresinin sonuna gelirlerse, koca karısını alabilir (yani onu boşamayabilir ve bekleme süresinin bitiminden sonra boşanmaya karar verebilir). 

**.Allah'ın emri her şey için bir ölçü yapmıştır (3) / Talak Suresi] / Talak Suresi 

4.    Karısını bu zamanda boşarsa ve ancak o zaman ayrılık vakti gelmişse, onları iyilikle tutun veya iyilikle ayırın
5.     Koca, karısını boşamadan önce iki adil Müslümana, şahitlik edenlere ve şahitlik edenlere şahitlik etmelidir. onlara karşı tanıklık yap 


6.   Eğer o şahitlik eder ve Allah için şahitliği sağlamlaştırırsa, ayrılık vakti gelmiştir, kadın boşanarak evden çıkar ve boşandığı tasdik olunur. 

7.    Bakara Suresi 1 ve 2'de bir önceki indirmede İstibra iddetini kopyalayan Talak Suresi H.5.'de açıklanan bekleme süresinin (istatistik iddeti) sona ermesi nedeniyle konuşmasına az önce karar verilmiştir. AH. 

 "Ey Peygamber, eğer kadınları getirirsen, kadınları susturursan, düşmanları tarafından dövülürler, kediyi verip Allah'tan korkup sakınırlarsa, kuytularından çıkmayın ve ayrılmayın. Allah'ın hududunu ve Allah'ın hududunu bozan, ancak Allah'ın hududunu ve Allah'ın hududunu sınırlayan bir gelir. boşama] 

Burada kastedilen, Talak Suresi ayetidir. 

Cenab-ı Hak, “Kadınları boşayacaksanız, bekleme sürelerinden sonra onları boşayın” sözü ile kastetti. 

Sonra Cenab-ı Hak, aynı surenin ondan sonraki ayetlerinde (4'ten 5. ayete) bekleme süresini ayırdı ve Müslümanlar, Talak Suresi'nin indirilmesinden sonra bile, Al Suresi'nde indirilen yeni boşanma yasasını fark etmediler. -Talak (Ömer İbnü'l-Hattab dışında bekleme süresinin boşanmaya göre öncelenmesi esasına dayanıyordu. Kendi içinde bir mevzuat değişikliği hissettikten sonra Allah'ın Resulü'ne (sallallahu aleyhi ve sellem) giderek şikayet etti. Ona oğlu İbn Ömer'in -Allah ikisinden de razı olsun- yaptığı şey hakkında.İlk boşanma olayı, H.5. Talak Suresi'nin Abdullah İbn Ömer'e nazil olmasından sonra geldi, Allah onlardan razı olsun. . ? Bunun üzerine karısını boşadı ve onun boşandığını düşünerek onu evinden alıp ailesinin evine götürdü, bu yüzden camiye gitmek isterse, babasının evinin yolundan başka bir yola saptı. Hangisine gitti 

 

( blogcu dedimVe aynı telaffuz ve aynı nakil zinciri ile Müslim Sahih'indedir (4625)] Altın Zincir'in rivayetinden anlaşıldı mı? Ve bu bağlamda ve bu düzenlemede, Malik aracılığıyla, Nafi'nin yetkisine, İbn Ömer'in yetkisine dayanan bu hadis, Yüce Allah'ın sözlerini yeniden indirdiği hükümlerde, hükümlerde en iyi tercüman olma hakkına sahiptir. Talak Suresi'nde (5 AH), şunlara dayanmaktadır: 

Bakara Suresi'nin (2 Hicri 2'de nazil olan) kanunları ile Talak Suresi'nin (Hicri 5 yılda nazil olan) kanunları arasındaki fark nedir? 

1). Bakara Suresi, Hicret'in ilk iki yılında nazil olmuştur (2 H.).

Talak Suresi Hicret'in beşinci veya altıncı yılında nazil olurken (5 H.), 

🠋

🠋 

Bu demektir ki, H. 5 Talak Suresi'nde bulunan boşanma hükümleri, H. Bakara Suresi 2. (önceki) olan ve bu apaçık ve bilen herkes tarafından bilinen bir şeydir. 

2) (Bakara Suresi H. 2.

3)) Hicretin ilk iki yılında (Hicrî Bakara Suresi 2. 

 

☜ Böylece , Talak Suresi'nin hicrî beşinci yılında nazil olmasından sonra, Allah'ın izni ve izniyle (boşanma için bekleme süresini hazırlama) esasına dönüştü.

 

4) Yani, ıslah etmek isterlerse, kendilerine lütufta bulunanın bir derecesine sahiptirler ve erkekler için de onların üzerinde bir derece vardır (el-Bakara-Hicce, Bakara 2: 28)

 

Allah, onun sayılmasını istemeden önce boşanan kadına isim verdi.O, O'na mahsustur, dedi (Boşanan kadınlar, kendilerini üç defa beklerler), böylece delil, kadının Talak Suresi 5 AH'nin indirilmesinden sonraki kararlarda, sadece hazırlanmış bir eşten sonra boşanmak için

Cenab-ı Hakk'ın (Onları evlerinden kovmayın, dışarı da çıkmasınlar) ayetinin metninde,

❷ وبنص قاقي قاقيل (Ey Peygamber Eğer kadınları susturursan, düşmanları ile birlikte kapanırlar ve onlar yavru kediyi verirler ve Rabbin olan Allah'tan kork, onları kavminden ayırma ve gitme, fakat onlar Allah'ın hududunu ve Allah'ın hududunu sınırlayan, Allah'a hudut veren de kendine zulmetmiş olur.Onlara lâyık oldukları takdirde, onların bilmelerini veya maînlerle birlikte bilmelerini ve şehadet etmelerini isterler. sizinle ve Allah'ın belgesiyle insanlar. 

5) Kadın, Bakara Suresi (2 H.) hükümlerine göre boşanmışsa, boşanmışsa ve kadın:

^ Boşanmayı saydı,

^ Ona boşanmış denirdi.

^ Ailesinin evinde iddeti gözetmek için evinden çıkar.

^ Ve birkaç tanesini, rahmin istibrasına kadar numaralandırdı.

^ Kocasından uzakta, kendisi ile birlikte olması kaçınılmaz olduğu için, koca değil, boşanmış biri olacağı için pusuya yatmıştı.

^ Cenab-ı Hakk’ın “Boşanma iki defa olur, ihlasla tevkif veya ihlâsla kovma” sözünden dolayı bekleme süresinden çıkışına ibra denilmiştir. 

 

^ Burada Bakara Suresi'ndeki görevden alma, Talak Suresi'ndeki farklılığa tekabül etmektedir.

 

Ancak ayrılık, ayrılanların ayrılmasına yarar, Talak Suresi'ndeki ayrılık ise, iki tarafın ayrılması veya eşlerin ayrılmasıdır   .

(Sarh) makalesinde Lisan al-Arab'da bahsedildi.

Sarh (sarh) zenginlik 

 

Sığırlar serbest bırakıldı, sığırlar serbest bırakıldı ve sığırlar serbest bırakıldı. 

Ebû Züayb dedi ki: "Develeri dinlendikleri zaman salmamaları iki misli uzundu, salıverildiklerinde: "Sığırları azat ettim ve onları dirilttim ve onları tek başıma öldürdüm" dediler. ve onları tek başıma öldürdüm.” 

Ve Ebu'l-Heysem, Allah Teâlâ'nın tefsirinde şöyle demiştir: Dinlendiğin ve saldığın zaman, deniyor ki, sığırları saldım, yani onları heybelerinden (tutukları yerden) çıkardım. mera için sabah

 

[Blogger'a söyledim: 

1. Ayrılmak serbest bırakılmaya karşıdır 

2. Ondan farklıdır,

3. Ve bizim söylediklerimiz, iki adamı çekişmekten ayırır, yani onları ayırır ve ayırır.

Ve onu ayırdı, yani onu başlangıçta ayırdıktan sonra kalıcı olarak ayırdı (yani, ayrılmalarından sonra izlerinden kalanların ayrılması).

4. Burada, kadınla kocası arasında en başta engel olan bekleme süresinden, yani ayrılık üstüne ayrılık söz konusudur.

5. Bu, terhis edilen kadının daha önce evinden çıktığını ve daha sonra sabah ailesinin evine götürüldüğünü gösteriyor, dolayısıyla evinden çıkan kimsenin terhis olduğu söylenemez x×

Sadece evini veya kocasının evini önceden terk eden kovulur. 

 

☜ “İyice salıverin” sözü, Bakara Suresi (2 H.) hükümlerine göre bekleme süresi dolan kadının, kendi içinde, akrabâsını rahatlatmak dışında taburcu olmasına engel olmadığının kesin bir delilidir. 

Bunun anlamı , bekleme süresinden önce boşanmış yani kocasının boşanma sözüyle evinden kovulmuş, bekleme süresi bitince kendiliğinden serbest bırakılmış olmasıdır.

 

Makale (S_R_H) şunu belirtir (ayrılıktan sonra ayrılma)

yani bir kelepçeyi bıraktıktan sonra serbest hareket, 

 

Kadının bekleme süresindeki Bakara Suresi (2 H.) hükümleri uygulanırken, kendisine boşanma sözü verildikten sonra evlilik evini terk etmesi zorunluydu.

 

Ama babasının evinde rahmini iyileştirmek için üç okuma akıllıcaydı, ☜ Okumaları sona erdiğinde, terhis edilir, yani bekleme süresi kaldırılana kadar evlilik bağlarından özgürce yürür, bu yüzden Suresi'nde gelin diyor El-Bakara (iyilikle tutarlar veya serbest bırakırlar),

Hicrî'nin beşinci yılında nazil olan Talak Sûresi'nin hükümlerinde Kur'ân'ın bu kelimeyi kullandığını (ve eğer ecellerine ulaşırlarsa onları iyilikle yakalayın veya faziletle onlardan ayırın) göreceğiz. müşterek yaşam ile ayrılık arasındaki fark olan ortak buluşma ve ayrılığın (bilinen) ve ayrılık salıverilmeye karşı olduğundan ve ayrılıktan farklı olduğu için terhisin anlamı için bu ayette herhangi bir uygulama veya mevzuat yoktur. iki adam arasındaki farkı yani ayrılık ve aralarındaki mesafe deriz ama salıverme ayrılık üstüne ayrılıktır. 

 

Sonuç olarak şunu söylüyorum: 

1.[ Terhis, ayrılık sonrası ayrılıktır

2. Ama farklılaşma belgelendikten sonra bir ayrılıktır], 

3. Terhis, Bakara Suresi'nde bir ayrılıktı (telaffuzla, evden ayrılma, ardından bekleme süresinin bitmesi ve kadının evden çıkması). 

4. Talak Suresi'ndeki paradoks (belgeleme sonrası ayrılık) olurken, Talak Suresi'nde açıklanan boşanma hükümlerindeki kadın, bekleme süresi boyunca hala kocasının ahdi ve ahdi ile kadın olmuştur. Ancak bekleme süresinin sona ermesi ve kocanın onu boşama arzusu ile, başkalarının haklılığından çözülen bir paradoks haline gelir,

Bu, birçok öpücüğün boşanmalarını engellemiş olması ve kocanın boşanmaya erişme arzusunun onu bulunduğu yerden alıkoyması nedeniyledir.Ve ahiret günü ve kim Allah'tan korkarsa, Allah ona bir çıkış yolu ihsan eder (2) / Suresi Al-Talak

 

6)^ Bakara Suresi (2 H.)'deki boşanma mevzuatı ile Talak Suresi (5 H.)'deki boşanma mevzuatı arasındaki önemli farklar arasında şunlar vardır:

 

1. Bekleme süresi, koca ile karısının boşanması arasında bir engeldir. 

2. Sadece istibra için olduktan sonra, Talak Suresi'nde (5 H.) boşanma hükümlerini değiştirdikten sonra şu şekilde düzenlenmiştir:

 

Önce bekleme süresi, ardından kabızlık veya boşanma

 

 

Erkek, eşiyle, yani onun evi olan evinde, boşama şartını yerine getirinceye kadar onunla cinsel ilişkiye girmekten kaçındığı üç (saf) bir bekleme süresi geçirmedikçe boşayamaz hale gelir. çünkü bekleme süresi (nüfus sayımı) günlerinde bir kez bile olsa onunla ilişkiye girerek, sona ulaşma prosedürlerini ortadan kaldırmış ve yeniden saymak zorundadır.Ve bu, sayma kanunundan ve boşanmayı artırdığından, okuyan için büyük bir hikmettir.Allah kendine zulmetmiştir, bilemezsiniz, belki Allah ondan sonra bir şey getirir (1)/ Talak Suresi

7)^ Cenab-ı Hakk'ın H. 5 Talak Suresi'ndeki boşanma hükümlerini değiştirmesinden sonra ve boşanmayı imzalayabilmek için bekleme süresinin sunulması zorunluluğuna dayanarak ayırt edilen farklılıklardan biri, herhangi bir kaybın olmamasıdır. Allah'ın kanununda kadın için hayatının günlerinden bir gün bile olsa, Bakara Suresi'ndeki boşanma hükümlerinin hüküm günlerini, ailesinin evinde rahmi için mağfiret dileyerek üç okuma sayardı. ..babası), onu kendi başına takip ederken, bu üç okuma hayatının günlerinden gerçek bir kayıptı ve ondan ayrılmasının bir yolu yoktu, çünkü boşandıktan sonra hamileliği içerebilecek bir rahmi vardı, bu yüzden bu okumalar kendisine empoze edildi ve sonra İstibra'nın bekleme döneminden çıktığını ilan etmesi gerekiyor.Fakat Cenab-ı Hak, büyük adaleti ve büyüklüğü ile yeni boşanmada kadına bir gün bile boşa harcamamak istedi. Talak Suresi'nde kadının yaşamına bekleme süresi girdiğinde ortaya çıkan mevzuat.Koca boşanmak için inisiyatif alabilir ve evlilik bağını bozup çözebilir, burada ve burada sadece kocasını boşayabilir. kadın ve burada ve burada ondan ancak o ayrılabilir ve o bekleme süresini doldurmuştur ve o buna tanıktır ve burada ve sadece burada kadın, ayrıldığı günden itibaren yeni bir kocanın hayatını almaya hazır olabilir Ve boşandığı kocasının evinden ayrıldı.

8 )^Talak Suresi'nde (5 AH) boşanma hükümlerini değiştirdikten ve boşanmayı bekleme süresi sona erdikten sonra erteledikten sonra hissedilen hikmetten .Kocanın yalnız kalma ve kararını gözden geçirme imkanı varsa ve kendisini, karısını, evini ve çocuklarını çevreleyen etkilerle her gün, haftalarca, aylarca, birinci ayın sonuna gelene kadar yaşarsa. , sonra ikincisi, sonra üçüncü Ayrılık hayaletinin ciddiyeti ve evli bir yaşamda birbirlerine gittikleri özellikleri vardır.Koca, karısının düşeceğini hayal etmeye sabretmeyebilir. başka bir kocanın yatağını ve aralarında gelişen aşk başka bir erkeğe dönüşecek ve bundan da ötesi, asi kocayı arzuladığı anda görmek Boşanmada çocuklarını ondan ayrı görüyor diyorum, ve algısı çocuklarının hayatlarında cisimleşmiştir, çünkü ciğerinin zevkleri, gözlerinin nuru, vicdanının doluluğu ondan uzaktır ve onları yitip gitmiştir.Koca, bekleme süresinin bitiminden sonra ısrar eder ve boşanmaya karar verirse, Cenab-ı Hak bekleme süresi için onu mazur görmüş, bu nedenle sadece kötü yargılanmışsa kendini suçlamalı veya bu evlilik hayatında haksızlığa uğradıysa dinlenmesine izin vermelidir. diye bitirdi.Kendine zarar verdi, bilmiyorum bundan sonra Allah olmaz.Allah her şeyi takdir etmiştir (3)/Talak Suresi 

 [Blogcuya dedim ki: Kaç rivayet olduğunu bilelim diye Abdullah İbn Ömer'in hadislerini bir bütün olarak râvîler zincirine göre aktardım ve sonra bunun sebeplerini tam olarak tenkid ettim. Her yol veya rivayette yer alan metinleri inceledim ve rivâyetlerin sebeplerinin araştırılması ve her rivayetin Omda rivâyetiyle mukayese edilmesinden bugün elde edilenler konusunda okuyucuya yardımcı olacağımı düşündüm. Kıyas, daha sonra bu kısma, Allah'ın lütfu ve kuvvetiyle başladığım işi tamamladığı başka bir kısmı ekledi, bu çalışmanın ikinci bölümünde, Allah niyetin arkasındadır ve salihlerin sorumluluğunu üstlenir.

Boşanmada yapılandırma uyuşmazlıklarını taşıyın. docx.rar

Lisan Al Arab Elektronik Sözlük. exe

Bir erkek karısından nasıl boşanır? rar

Boşanmada İslam'ın hükümleri ve sistemi 

Word formatında yazılmış Kur'an-ı Kerim

Kit için Boşanma Blogu

Boşanma sitelerinde elit

Boşanma kararları web siteleri dizini

kit2 için boşanma siteleri rehberi

Bir erkek karısından nasıl boşanır? rar

Lisan Al Arab Elektronik Sözlük. exe

Boşanma ve farkın nedenleri. rar

Evrenlerin yıkımını haykırmak. pdf

blog Arşivi

(Genel bilgi için blog) Kronik hastalıkların tedavisi ve sırrı...

// Abdullah bin Omar'ın rivayetlerinin metninin doğrulanması (tekrarlandı)

433'ten 484'e kadar Boyut Şampiyonları.##

9. Sayfa 371'den 432'ye kadar ölçümün geçersiz kılınması. (Sayfa 424'ten...

8# hukukçu İbn Hazm Al-Andalusi'nin 3'ten yaptığı ölçümü geçersiz kılıyor...

275'ten 322'ye kadar 7 beden şampiyonu.

6. 227-274 arası ölçüm ağırlıkları

5. İbn Hazm'ın 180-226 arasındaki ezber benzetmesini geçersiz kılmak.

4. Görüş ve onayın geçersiz kılınması 179------ 142.

3. İbn Hazm Al'ın Dinin Kökenlerinde Kanaat ve Onayın Geçersiz...

Fikir ve onay kahramanları 48-94

Fikir ve onay kahramanları.. 1-47

Abdullah bin Ömer'in rivayetlerinin metninin incelenmesi

Hukukçuların akıllarında ve kalplerinde boşanma

Talak Suresi ile Bakara Suresi arasındaki çok önemli farklardan biri...

Boşanma kararlarında kişilerden olmayan kurallar???,

Peygamber Efendimizin Duasının Tarifi kitabını indir, Allah ondan razı olsun ve ona esenlik versin...

(Kamel) Hukukçular ve hukukçular arasındaki acı ayrılıklar nasıl oldu...

Çeşitli istatistikler, zor durumda olan çiftlerin boşanmasına engel oldu...

Ayrılık ateşine dalıp boşanmış kafası karışık insanlar gelir...

Şaşkın ve canı sıkkın, Tanrı'nın merhametine gelin ve yargılayın...

Şeriat'ta hukukçular arasındaki keskin farklar nasıldı?

Boşanmada Hukukçuların Anlaşmazlıkları Nasıl Yapılandırılır kitabını ve...

 

Talak Suresi'nin ilk ayetinde lam'ın sonradan anlam kazandığına dair deliller

Yüce Allah Talak Suresi 1. ayette buyuruyor.

{Ey Peygamber, kadınları susturursan, düşmanları için onları döverler ve yavru kedi doğururlarsa ve Rabbin olan Allah'tan kork , onları kavmimden ayırma ve gitme, fakat onlar güzel kokulu bir şekilde gelirler. Allah'ın hudutlarından olanlar ve Allah'ı ve Allah'ın hudutlarını sınırlayanlar, sizin ilminizi bilen veya bilenlerle ben size şehadet ederim ve Allah'ın tasdikini sağlarım . Allah'a tevekkül eden, Allah'ın çok önemli olduğu doğrudur, O'nun emri kolaydır . (5) ve onu affet (5)Seni bulmaktan nerede bulacağım konusunda olacağım ve onlara şifa vermem, eğer hamilelerse, hamilelerse Allah can değildir, ancak Allah kendisine verdiğinden başka bir can değildir . 7)} / Talak Suresi

1. Buradaki lam, ikiden fazla olasılığı taşımaz:

İlk ihtimal : Suçun boşanmanın başlamasından kaynaklanması ,   o zaman kadının bekleme süresini yani daha önce beklemesi.

İkinci olasılık şudur : lam, olayın sona erdiğini belirtmek ve boşanma olayının sona ermesinden sonra kendisine emanet edilen masrafları aktif hale getirmek için buradadır .

 

Ve tartışmalı olarak farz edilen ilahî niyet: daha önce: Cenâb-ı Hakk'ın şu hususlarda hakkı için imkânsız bir zandır:

 

     A) Çünkü Yüce Allah'ın Kitabında hükümlerin tekrarı, Kitab'ın hak ile indirilmesini zorunlu kılmak için yasaklanmıştır ve onun hak ile vahyedilmesine dahil edilmesi, bununla meydana gelmesi arasında bir engeldir .

 

Bakara Suresi, boşanma hükümlerinin ilk ayetlerinde bu mevzuata kendi içinde yer vermiştir.

( Ve boşananlar kendilerini üç sükûnet içinde sallıyorlar ve Allah'ın kadınlarında ne yarattığına karar vermiyorlar. Ondan korkmaktan başka bir şey almam gerekmiyor, ama Allah'ın sınırlarının buna inanmayacağına inanmamaktan korkuyorum. Allah'ın sınırları yoktur .Boşanan, bir çiftten başka bir kocayı yutmadıkça henüz çözülmemiştir, boşanmıştır.

 

Onda Cenab-ı Hak, eşini boşayan veya boşamaya karar veren ve boşanmaya karar verenin bekleme süresinden önce boşanmaya başlamasını emretmiş ve bu, Bakara Suresi'nde (önceden ilk iki yılda nazil olan) bir kanundur. Allah'ın kitabı hak ile indirildiği ve aynı hak ile indirildiği için, Allah'ın hakkıyla yeniden tayin yasaktır.

Lam'ın ilahi niyetinin kelimelerde olması dışında iki ihtimalden geriye hiçbir şey kalmamıştır.

söz verdikleri için )

 sonra anlamı ile kastedilen ,

 

Çok   kısaca, iddetlerine eklenen ilk ayette el-Lam, “sonra      ” nın anlamını, hiçbir şüphe ve ihtimal olmayan bir kesinlikle ifade eder, yani kadınları boşamak istiyorsanız , sonra onları boşayın. Boşanma durumu ile ilgili mevzuatta boşanmanın hicri beşinci veya altıncı yılda ortaya konan  iddet

           İlk icracı istatistiklerin devreye alınmasıdır.  

 

           İkinci icracı , kadının evden çıkarılmasının yasaklanmasıdır  (evli olduklarını teyit eden, aralarında inzivaya çekilmelerinin caiz olması)

 

          Üçüncü icracı , evden çıkma yasağıdır (evli olduklarını teyit eden, aralarında inzivaya çekilmelerinin caiz olması)

 

         Dördüncü lider , boşanmanın tüm hükümlerinin askıya alınmasını övmek ve sürenin sonuna geldiğini belirtmektir.Boşanma ) Ondan sonra devam ederiz Allah'ın izniyle 

Neden acele ve acele, ve Cenâb-ı Hak, H. 5 Talak Suresi'nin vahyi ile hepinizi bu inattan uzaklaştırdı?


Neden acele ve acele, ve Cenâb-ı Hak, H. 5 Talak Suresi'nin vahyi ile hepinizi bu inattan uzaklaştırdı? 

 


Neden acele ve acele, ve Cenâb-ı Hak, H. 5 Talak Suresi'nin vahyi ile hepinizi bu inattan uzaklaştırdı?

 

Ey Müslümanlar, uyanın!

🢃

 

🢠 Ey Müslümanlar, uyanın ve Rabbinizin kitabına dönün ve kınayanları kınayarak sizi hakka inandırmayın.  

 

Ey alimler ve fakihler, Rabbinizden korkun ve insanların sapıklıkları, gafletleri ve güçlükleri ile size olan güvenini üzerlerine kullanmayın. 

 

🢠🢠 Ey âlimler, birinizin susma, takva ve güçlülerden korkma dizginleri ile dizginlenmesi, bu ailelerin yok edilmesi ve fertlerinin çocuklardan, kadınlardan dağıtılması için rekabete girmesinden daha hayırlıdır. ihtiyarlar, gençler ve genç kızlar cahillikten, budalalıktan, görünüş sevgisinden ve bir âlim, hukukçu ya da fakih sözündeki hevesten... 

 

🢠🢠 Hepiniz Allah'tan korkun ve O'na dönün ve bilin ki Cenab-ı Hak, boşanmanın son hükümlerini Rahma Suresi'nde indirdi ve insanların yükünü hafifletti Talak Suresi 5 H. 

hangi: 

1. Karı kocalar, evleri, çocukları ve bütün işleri erkeklerin pervasızlığından ve yıkıcı bağnazlığından korunmaktadır. 

2. Ne söylerlerse söylesinler, onları boşanmayı harekete geçirmekten alıkoydu ve bunu , kimsenin seçme şansı olmayan bir yükümlülük ve vekâlet olarak koydu.

 

3. O, kullarını âyetlerinin en hikmetlisiyle arındırdı ve insanı dilinden belli bir süre alıkoymak suretiyle onları kıyamet gününe kadar muhafaza etti .

 

1. Kucaklayan kadınlar için üç Kuran 

2. Ve kuluçkaya yatmayanlar için üç kameri ay 

          🢠 Adeti durmuş yaşlı bir kadın  gibi

          🢠 Ve adet görmeyen küçük kadın 

          🢠 Ve emzirme döneminde salgılanan laktin ve prolaktin hormonunun etkisiyle adeti kesilen emziren kadın   

 

3. Sonra Cenâb-ı Hakk'ın isimlendirdiği hamile kadın onları ilk hamileliklere ayırdı.    

 

Bekleme süresi, her bir bölümünün süresi dolmadıkça, hepsinin eşlerini boşaması yasaktır.

 

==============

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

What are the details of the provisions of the census kits to reach the term of abstinence or divorce? //ما هي تفصيلات مراحل الطلاق ؟

  What are the details of the provisions of the census kits to reach the term of abstinence or divorce? ➌ Blog1. Tuesday, September 7, 2021 ...